Alhamdulillah…

Hari ni sudah 24 kali aku dapat beraya diatas muka bumi ni. Dengan ini juga umur aku pun sudah berumur 24 tahun..

Huhu…

Cepatnya masa berlalu kan?

Bagi aku, raya masa aku kecik-kecik dulu jauh bezanya dengan raya sekarang. Nak explain panjang-panjang pun aku tak tahu sangat kenapa. Tapi aku dapat rasakan bezanya raya dulu dengan raya sekarang.

Raya dulu-dulu lagi best dan bermakna…

Raya pertama tahun 2016 ni korang pergi mana?

Aku tak pergi mana pun, cuma balik kampung rumah nenek aku dekat Machang, Kelantan. Aku pulak dari Tanah Merah. Beza jarak tu taklah jauh sangat.

Lepas balik dari rumah nenak aku, terus balik rumah dan tido.

Hahaha…

Itulah hari raya pertama aku.

Apa yang penting tahun ni, aku dapat beraya dengan anak buah aku untuk pertama kalinya.

InsyaAllah. Hari raya kedua akan meriah sikit sebab ramai sanak saudara akan berkumpul di rumah ini.

Ok.

Itu je pengalaman raya bagi tahun 2016 ni… 😛

1,513 total views, 2 views today